spsf@anpc.ro Reclama o banca. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a lansat o adresă specială de e-mail la care să primească reclamațiile clienților băncilor. Gorjenii pot semnala, între altele, creşterea exagerată a ratelor și a dobânzii.
Astfel, la adresa de e-mail spsf@anpc.ro, consumatorii pot semnala probleme de tipul: creşterea exagerată a ratelor şi, ca atare, a gradului său de îndatorare, faţă de momentul contractării creditului; creşterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale; prezentarea, la momentul ofertării, doar a soluţiei de rambursare cu rate egale (ponderea în rată fiind de 75% dobândă şi 25% sold principal), fără a i se pune la dispoziţie mai multe posibilităţi de rambursare pentru a alege,
În cazul în care consumatorul doreşte să semnaleze astfel de situaţii, trebuie să ataşeze următoarele documente scanate: contractul şi scadenţarul iniţial; valoarea actuală a ratei; notificările primite de la bancă; venitul net al titularului, la momentul contractării şi în prezent; corespondenţa avută cu
spsf@anpc.ro Reclama o banca
Un comentariu la „spsf@anpc.ro Reclama o banca”